foto´s - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu

foto´s

Door: Dennis Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 Januari 2006 | Guatemala, Quetzaltenango

er staan enkele foto´s op http://onlytony.waarbenjij.nu/

ikzelf heb geen digitale camera, dus helaas peanutbutter...

Leuk, Spaanse les !! Pfffffff......helemaal kapot na 1 lesdag, nog 19 lesdagen (maximaal).

Oh ja, zalig nieuwjaar.

Heb weer een leuke blafgrage hond onder mijn slaapkamerraam, en 2 parkieten die de kop niet houden en 27 kids hier rondrennen. Ook dat is leuk !! (de kids zijn erg oke gelukkig). Beetje verkouden (Toon al 3 weken), beginnende keelpijn en sneetjes in mijn dikke tenen en linkerhak, ook leuk !!

En het is vrij koud hier op 2300 meter hoogte, ook dat is leuk, ik wil de korte boks aan !! We zijn wel eventjes gestopt met malariapillen want hier zitten echt geen muggen, dus hoef ik die rotzooi ook niet in m´n lichaam.

Oma Celeste Lopez en haar familie zorgen goed voor ons. We eten wat de pot schaft, en dat is natuurlijk niet altijd even jammie, maar niet verkeerd. Op letterlijk 3 meter van onze voordeur ligt de grootste bierbrouwerij van Guatemala, van Gallo Cerveza.

Hier drinken we regelmatig Gallo (=haan):
natuurlijk is de eigenaar(dige) een Nederlander en staat er patatje pinda op het menu, en verkoopt men Drum, Halfzware Shag voor 3 euro, gewonen sigaretten kosten 1 euro 50.

bij de X zitten we bij XelaPages te internetten, aan de onderkant van de Cerveceria National wonen we, en in de buurt van Minerva Terminal studeren we.

Het central park is echt supermooi, beetje Romeinse stijl en pas 3 weken geleden heropend: http://www.globalnetcafe.com/gtviva/imagenes/parque1.jpg

En Collins John heeft net 2x gescoord zie ik, die heb ik erin staan, sorry Vester.

Zoea. Los groetos.

• 03 Januari 2006 - 18:53

Roger:

Ola Dennis y Toon,

Esta muy bien foto's par a Mama grande !!!
    Buen aputito.

• 04 Januari 2006 - 09:58

Jean:

Zie reactie Roger....denk ik !!!!!!!!
    Congrat's with your probable weekly winn.
    Klein advies, slik die malaria-pillen toch maar door, zijn veel te duur om te laten liggen, effe zonder gekheid, stoppen betekent gewoon een groter risico, zet de naam van de pillen maar eens in een zoekmachine en see for yourself.
    De amusatie,
    Jean.
    ps: ook ik heb reeds vaker gezegd dat je boeiend schrijft, keep up the good work, klasse.

• 04 Januari 2006 - 20:06

Pascalski:

goed bezig jongens!
    ook ik lees steeds met plezier jullie verhalen.
    zeer herkenbaar allemaal.
    goed dat jullie spaans gaan leren, zul je veel aan hebben.
    als je in de buurt bent moet je zeker volcan pacaja gaan beklimmen.erg de moeite waard. wel op de knieen naar de rand kruipen, het waait hard daar. en dansen natuurlijk, he
    veel succes verder en eet niet teveel zwartebonenprut.
    pasta la pasta, pascalski

• 07 Januari 2006 - 15:48

Bär:

Wat fijn voor jullie dat jullie frietje pinda ter beschikking hebben.

• 09 Januari 2006 - 18:34

Melanie:

Hola Senor Dennis,
    Como estas? Yo estoy muy bien.. Y Muchos Cerveza!!!..
    hihihihi buenas noches Mel

• 17 Januari 2006 - 22:55

Mam:

Heb deze week in een blad gelezen en foto's gezien van: Maya-stad Palenque, Monte Alban, Tikal, vulkanen Aqua en Fuego en 't meer van Antitlan, werkelijk schitterende foto's.
    Misschien hebben jullie hier al wat van gezien, anders is dit een tip vanuit Heitse. groetjes...