Voorbereiding Afrika - Reisverslag uit Heythuysen, Nederland van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu Voorbereiding Afrika - Reisverslag uit Heythuysen, Nederland van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Afrika

Door: Dennis Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Dennis

30 Oktober 2006 | Nederland, Heythuysen

Op 11 december mag ik weer het land uit. Als het even kan, zal ik wederom via deze site onze avonturen vertellen. Ik heb alle emailadressen die ik had toegevoegd geloof ik, dus als je hier geen zin in hebt, dan moet je je maar even afmelden, of mij even een boos mailtje sturen, dan meld ik je wel af. Als je nog iemand weet die zulke reisverhalen leuk vindt, mag je die best toevoegen aan de mailinglijst.

Len en ik gaan van Dusseldorf via enkele dagen Dubai naar Kenia, en dan via Tanzania, Malawi, Zambia, Namibië, Zuid Afrika en Mozambique en wie weet wat nog voor landen, proberen om voor de halve liter middag op de vrijdag voor Carnaval weer thuis te zijn.

Ik heb nu wel een digitale camera, dus met een beetje geluk zitten er deze reis wel wat foto's bij de te plaatsen berichten.

Nog 41 dagen.......

• 30 Oktober 2006 - 20:36

Stan:

Laten we hopen dat het aantal internet cafés beperkt is in Malawi e.o.

• 30 Oktober 2006 - 20:36

Marcel:

Hey DeeBee,

We goan waal nog efkes goot zaat weare de 24-ste in Remunj met Len en Peter.

Grtz
    Marcel

• 04 November 2006 - 12:05

Toon:

Joa Joa,

Hea geit weer...
    dit kier toch maar neet met...

gr,

Antonio

• 07 December 2006 - 20:25

Peter T:

Hee, waas gaaf in Remunj lest. Dennis, helaas hebs dich de Zweedse afterparty gemisj

• 11 December 2006 - 14:54

Pap En Mam:

Dennis en Len wij wensen jullie een goede reis en een mooie tijd in Afrika.
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen.
    Pas goed op jezelf en op elkaar.

• 13 December 2006 - 17:10

Stan:

Hoi Dennis

Ben je al in Afrique?
    Hier alvast een goed bericht uit Engeland.

Jewell has confirmed goalkeeper Chris Kirkland will play against Arsenal, despite an overnight stay in hospital on Saturday following a collision with a team-mate during the 1-1 draw at Middlesbrough.

Dat is toch mooi.
    Greetz