Back Home again - Reisverslag uit Heythuysen, Nederland van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu Back Home again - Reisverslag uit Heythuysen, Nederland van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu

Back Home again

Door: Dennis Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Dennis

15 Februari 2002 | Nederland, Heythuysen

15-02-2002 vrijdag, Heythuysen

We kregen om 23.30 nog avondeten; het was toen 02.30 Nederlandse tijd. Gelukkig kreeg ik m’n whiskey cola ook nog als toetje. Rond half 1 Nederlandse tijd kregen we ontbijt. Rond 13.40 geland in Frankfurt. Het is 6 graden. Ik krijg veel bekijks op het vliegveld met m’n korte broek ! Toch de pijpen en maar weer aangeritst, die had ik in m’n daypack zitten. Had nog een krantenartikel uit die Frankfurter Allgemeine gescheurd over een Ryan Adams optreden in Hamburg. Werd helemaal afgekraakt en vergeleken met Golden Earring ??!! Om 16.00 naar Schiphol gevlogen. Gelukkig komt m’n rugzak gelijk op de bagage band aanrollen. Trein gepakt en om 20.45 in Roermond aangekomen. Geen bus binnen een uur of zoiets. Pap gebeld. Rond 21.15 thuis. Gedoucht. Er ligt overal nieuwe vloerbedekking boven, en ik heb een andere kleerkast. Rond 21.45 ben ik dan eindelijk bij TomTom. Om 01.57 lig ik dood op bed. Nu is het 14.00 zaterdagmiddag. Alles uitgepakt. Al menig bezoek gehad. Dalik naar het Kruidvat de foto’s laten ontwikkelen; mag ik 11x m’n naam en adresgegevens opschrijven op die enveloppen ! Morgen hoeven we blijkbaar helaas niet te voetballen. De vorige week hebben we met 0-2 verloren. Kaartjes voor Roda JC – Milan hebben ze niet kunnen regelen helaas. Maar goed dat ik maandag nog vrij heb. Er is hier 5 weken wederom weinig gebeurd. Natuurlijk zijn er helaas weer wat zieken bijgekomen en zijn er weer kinderen geboren bij familieleden. That’s life. Hasta la vista.

Totaal gepind met de europas ƒ 2.833,63. Exclusief opnamekosten.
Zelf had ik geschat dat ik ƒ 2.853,50 gepind zou hebben.

• 26 Juni 2007 - 19:37

Bär:

Ik had FL 2.833,64 geschat.