Londen, terug naar huis.... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu Londen, terug naar huis.... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu

Londen, terug naar huis....

Door: Dennis Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Dennis

07 Juni 1998 | Verenigd Koninkrijk, Londen

07-06-1998, vliegtuig N.Y. - London

Ik krijg dus geen geld meer met europas, Mam heeft dus de geldkraan dichtgedraaid!? Hopelijk werkt m'n creditcard wel als ik in London ben, anders sta ik daar mooi te houden! Om 10.00 uitgecheckt, 10$ key-deposit teruggekregen, wat me vandaag en morgen moet redden. Door Central Park gelopen de hele middag. Mam gebeld, goeie vakantie gehad, vonden 't eten (in olie gebakken) niet goed, de mensen vonden ze erg vriendelijk zeiden ze. Verteld dat ik ga schilderen op de bouw in Boston en dat Len over een paar weken ook daarnaartoe komt. Pascha was dus al sinds 6 augustus 1997 dood. Had verwacht dat ie dood was, maar nog niet zo lang. 'T is natuurlijk niet leuk, maar misschien wel beter voor mij, dan is de klap iets minder. Om 16.40 subway JFK gepakt, 18.30 aangekomen na onder andere een 20 minuten durende safety oefening! Om 20.15 gevlogen, erg goeie stoelen met klein tv scherm en, tegen betaling, nintendo games, $8 voor hele vlucht! Avondeten en paar uur later ontbijt gehad, door 5 uur tijdsverschil was dat wel erg snel achterelkaar. Groot verschil tussen service domestic/international flights bij American Airlines. Handdoek, paar sokken, onderbroek en korte spijkerbroek achtergelaten in Harlem.


08-06-1998, bus London - Breda, maandag

Om 08.00 op Heathrow aangekomen. Een vlucht A'dam was 117 pond!!! Idioten. Met underground naar Victoria Street Station gegaan 3,30 pond!!! Moest ik met creditcard doen, had zelf maar kleine 3 pond van de laatste dollars die ik gewisseld had. Rond 11 uur had ik het dan eindelijk gevonden, een bus voor 28 pond, vanavond 20.00 die me morgenvroeg 05.30 in Breda afzet, dat is 't beste wat ik kon vinden. Als ik vanmiddag was gegaan, was ik 's avonds laat in, waarschijnlijk, A'dam aangekomen en dat is niks. Dus tijd om te sightseen in London! Westminster Abbey gezien, die ik erg mooi vond, veel beter dan Buckingham Palace, maar ik had die allebei nog niet gezien, dus dat is weer meegenomen. Kranten gelezen in bieb. Haarhuis/Eltingh winnen Roland Garros. De Kock ontbreekt in Oranje, Bergkamp twijfelachtig voor hele wk. Pinpas doet 't weer, 10 pond gepind, was minimum, wilde eigenlijk maar 5 hebben. Voor 2,50 pond de bagage opgeslagen, moest wel slaapzak aan rugzak binden, anders was 't 5 pond geweest! Emailen was 2,50 pond voor half uur, best duur, maar ik vond 't wel grappig om Len te emailen! Eentje van Clemi + Roger P ontvangen. A.s. weekend is volleybal toernooi! Groot tv scherm in de tent, dus waarschijnlijk geen Bospop! Nu 14.45, tot 19.00 wachten verdomme. Morgenvroeg maar gelijk met tas en al bij arbeidsburo binnenvallen! Zal morgen wel bek af zijn bij aankomst in 't thuisland Moya wint Roland Garros, Pantani de Giro en Schumacher de GP Canada. Bulls vernederen Jazz, die 't laagste puntenaantal sinds invoering "shot-clock" behaalden! Om 20.00 dus Euroline bus richting huiswaarts! Duurde vrij lang bij douane, dus misten we Le Shuttle, dus weer wachten op de volgende. Abnormaal hoelang dat duurt voordat je op Le Shuttle bent en hoeveel mensen daar werken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2023

Indonesie

03 Juli 2022

Zwitserland

02 Oktober 2021

Valencia

02 Oktober 2021

Lille

18 September 2020

Ameland
Dennis
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 199424

Voorgaande reizen:

11 December 2006 - 14 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: