Foto's ? - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu Foto's ? - Reisverslag uit Livingstone, Zambia van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu

Foto's ?

Door: Dennis Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Dennis

29 December 2006 | Zambia, Livingstone

Net bij de Victoria Falls geweest, supermooi. Tis een beetje een 3 landenpunt, alla Vaals, alleen dan IETS mooier. Hebben eindelijk een geweldig hostel gevonden, met erg mooi zwembad, bar, grote open-air lounge ruimte, erg relaxed. Zometeen proberen mijn foto's op schijfje te branden. Heb alles al aangesloten, maar nu opeens blijken er geen schijfjes te zijn, zucht. Moet ik eerst naar de supermarkt lopen. We hebben vandaag eigenlijk voor het eerst "bewogen", na allemaal die busritten en safari's, dat was wel lekker, door de jungle, over rotsen, alla Dave Livingstone zelf destijds, kei gaaf. Dan kom je uit op een punt waar je kayakkers ziet, rafts, rapids en bunjee jumpers van een 108 meter hoge brug af, allemaal in een diepe "gorge" met de Zambezi rivier er doorheen stromend, erg gaaf. Ook nog onder een draad doorgekropen naar Zimbabwe, en weer terug Zambia in gelopen door de douane zonder iets te zeggen, maar het mocht allemaal (gelukkig, zweet zweet....). Eens proberen of ik wat foto's erop kan zetten, kan dus fout gaan, sorry daarvoor.

• 29 December 2006 - 18:10

Ingrid Nonblond:

Gaaf! Verheug me al op oktober, dan treed ik een beetje in jullie voetsporen, Tanzania. Mount Meru en Kilimanjaro!
    Geniet!!

• 29 December 2006 - 22:40

Pap En Mam:

Mooie verhalen en prachtige foto's!

groetjes.....

• 01 Januari 2007 - 12:09

Pap En Mam:

Met noejaor-zeut-zinge hubbe wea det jungske gemist det altied zong:"
    ich ben Wim Brouwers zien geluk". Waal wore der 2 Afrikaanse-Kouker jungskes bie die zonge: ïch ben Frank Vestjens ziene vlök" Leuk !
    Voor 2007 wensen wij julie:
    Gezondheid,Liefde en Geluk!