El prins Guillermo Alexandro - Reisverslag uit Ciudad del Este, Paraguay van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu El prins Guillermo Alexandro - Reisverslag uit Ciudad del Este, Paraguay van Dennis Brouwers - WaarBenJij.nu

El prins Guillermo Alexandro

Door: Dennis Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Dennis

02 Februari 2002 | Paraguay, Ciudad del Este

02-2-2002 zaterdag, Ciudad del Este

Gisteravond eerst pak wijn op dakterras geledigd. Daarna douchen, eten en naar Brittania Pub. Mooie bar met openlucht gedeelte. Weinig bier gehad. Wederom die Braziliaanse cocktail gehad, net als in Sucre, en wederom werden we daar knonnezat van ! Helaas een t-shirtje gekocht daar ! Rond 02.45 thuis. Om 6 uur ging de wekker. Om 7.07 pas wakker. Nog kutzat. Bus in. Niet kunnen slapen in goeie bus. Na 4.55 uur van de 5 uur die de rit duurde, moest ik 2x naar de wc rennen in de bus, helaas 1x om te kotsen. Bah bah. Slecht draan. Ingecheckt bij Munich Hotel, erg goed. Bus naar Itaipu dam gepakt; werden we ergens in the middle of nowhere eruit gezet, midden op een autoweg!? Gelopen naar Itaipu. Was ut ding gesloten op zaterdagmiddag ! Godverdomme ! Guillermo Alexandro is nu dus inmiddels getrouwd ! Wat in dit winkelstadje rondgelopen. Zonnebril gekocht. Per ongeluk tegen een tafelpoot aangestoten van zo’n marktkraampje, vielen 100-den cd’s op de grond ! Voetbalshirtje van Guarani gekocht. Wat geslapen; muggebulten, voor het eerst ! Rond 21.00 wilden we gaan eten, alles dicht ! Een eetding waar net een eetbuffet was geweest, was nog open, en we mochten voor 1$pp de restjes oppeuzelen; best lekker. Zweed Niklas, die ook in Falun heeft gewoond, net als David & Micke, weer tegengekomen. Gaat morgen mee naar watervallen om 8 uur. Eerst ontbijtbuffet morgenvroeg ! Net met z’n 3-en wat Quilmes flesjes gedronken downtown.